Drukarka fiskalna warszawa

Jeżeli prowadzisz restaurację, bar, kawiarnię albo fast-food z zapiekankami niniejszy towar stanowi dla Ciebie. Od 2015 roku wszystka kobieta dominująca w Polsce punkt gastronomiczny, również tzw. "małej gastronomii" ma obowiązek rejestrowania sprzedaży poprzez kasę fiskalną niezależnie od wielkości swoich obrotów.

W pracy w pokojach gastronomicznych możemy spotkać dwa pierwsze rodzaje urządzeń: kasę fiskalną, czyli urządzenie działające samodzielnie oraz drukarkę fiskalną, którą należy podłączyć do komputera z aplikacją sprzedażową, skoro nie potrafi ona nawet własnej klawiatury. To kolejne rozwiązanie traktowane jest w konkretnych restauracjach czy sieciach szybkiej obsługi. Małe lokale zazwyczaj nie posiadają programów komputerowych do obsługi klientów przy poszczególnych stolikach. Kasa fiskalna dla gastronomii powinna posiadać kilka charakterystycznych cech, odróżniających ją od zwykłej kasy finansowej i ułatwiających pracę kelnerom lub gospodarzom, takich jak: podwyższona wytrzymałość na pokrycie i zabrudzenie, wytrzymały akumulator, szybką wymianę papieru, intuicyjną i otwartą obsługę czy szybki wydruk paragonu, dla klienta który z niecierpliwością czeka przy stole na proste rozliczenie. Dodatkowym argumentem jest okazję zapisu elektronicznej kopii paragonu, idąca na zapisywanie wydruków np. na umowie pamięci, co powiększa ich przechowywanie przez wymagane przepisami 5 lat. Kasa fiskalna dla gastronomii powinna mieć optymalne wymiary, pozwalające na jej bliskie przechodzenie na ladzie czy przy stołach oraz przenoszenie po wszystkim lokalu, a także nowoczesny i łatwy design. Oprogramowanie gastronomiczne pozwoli na głębokie monitorowanie sprzedaży oraz szczegółowe rozliczanie kelnerów. Zakup kasy fiskalnej znaczy dla wielu rozpoczynających działalność jeden z grubszych nakładów, dlatego warto wspomnieć, że przy zastosowaniu kilku warunków można zarobić na ten punkt ulgę, mającą nawet 90% ceny kasy. Warto także dobrze wcześniej rozejrzeć się za kasą dla gastronomii, by mieć ofertę jej sprawdzenia oraz przeszkolenia gości z reguł jej korzystania i harmonii z programami do obsługi punktów restauracyjnych.